piątek, 15 czerwca 2018

Yattaman , Polonia 1 spis i opis postaci

Postacie występujące w Anime Yattaman

Trójka Drombo ( i ich szef):

Doronjo (Panna Dronio) - ma 24 lata, jest przywódcą Trójki Drombo. Z charakteru sekutnica, co czasem pociąga za sobą uszczypliwe komentarze wsółpracowników, że zostanie stara panną. Jest kobietą zdecydowaną, gwałtowną o bardzo zgrabnym ciele (często gubi też części garderoby - nawet tej intymnej), jest panna, na początku serii jest zafascynowana Yatta 1


Boyakki (Bojakki) - ma 25 lat, projektuje i buduje maszyny bojowe dla Trójki Drombo. Niestety, wszystkie jego roboty bojowe mają jakąś nieprzewidzianą wadę. Dlatego też są zaopatrzone w mały czerwony przycisk oznaczający autodestrukcję. Mimo wszystko uważa się za geniusza technicznego. Na tle całej grupy rzeczywiście tak jest. Jest sprytny i podstępny, jest nieszczęśliwie zakochany w pannie Dronio - niestety bez wzajemności. Ponieważ jego dłonie często trafiają na jej różne części ciała, cały czas dostaje od Dronio po głowie.


Tonzura (Tonzler) - ma 30 lat, jest najsłabszy i najgłupszy w trójce Drombo, ale za to jest najsilniejszy. Prawie nic nie mówi. Służy jako tragarz, robotnik i manekin testowy. OD czasu do czasu wychodzi na jaw, że nosi damską bieliznę. Jego jedynym celem jest walka wręcz z Yattamanem.


Dokurobee (Dokurobej) - Tajemnicza postać, szef Trójki Drombo, na jego rozkazy poszukują magiczny kamień Dogurostone. Daje im instrukcje (zresztą zawsze nieprawdziwe), ale oni nigdy go nie widzą. Po przekazaniu poleceń od Dokurobeja, taka instrukcja ulega samodestrukcji - najczęściej wybucha wprost przed Trójką Drombo :) Kiedy Trójce Drombo nie udaje sie wykonać misji (co zresztą zdaża się za każdym razem) Dokurobej srogo karze całą trójkę. Nie ma przed nim ucieczki.


Drużyna Yattaman




Yatta 1 (Ganczan): Pomysłodawca i konstruktor robotów Yatta. Jako Yatta1 ubiera się w biały strój, stylowo rozpięty na piersi. Do tego, nosi czerwoną maskę na oczach. Na głowie ma zawsze wielka granatową czapkę-baseballówkę. Walczy za pomocą...jojo ze wspomaganiem elektrycznym. Przeciwnik trafiony tym jojo zostaje dodatkowo porażony prądem. Taka malutka niespodzianka. Poza tym Yatta1 doskonale opanował sztuke walki w ręcz i kocha robić salta.


Yatta 2 (Janet - czyt. Dżanet, lub A-chan): Dziewczyna Gan-chana. Śliczna blondynka, która jest zachwycona tym, że jej chłopak włączył ją do projektu Yatta. Jako Yatta 2 nosi biały strój z rozszerzanymi na kształt dzwonów nogawkami. Ma równiez niebieską maskę na oczach, i czerwoną baseballówkę. Walczy za pomocą wydłużanego kija zaopatrzonego we wspomaganie elektryczne.


I ich maszyny

Yattamani podróżowali na pokładzie zbudowanych przez siebie maszyn. W przeciwieństwie do Bandy Drombo, która budowała każdorazowo nowego robota, Yattamani używali jedynie kilku swoich produktów. Ostateczna walka do której dochodziło na końcu każdego epizodu rozgrywała się między robotami.
W momencie osłabnięcia roboty Yatta dostawały specjalne wzmacniacze dzięki którym mogły stworzyć maleńkie robociki, które rozprawiały się ostatecznie z machiną przeciwnika.
Początkowo o wyborze robota bojowego decydował rzut kostką wykonywany przez Robiego.
Wynik: 1-2 oznaczał wybór Yatta-Psa.
Wynik: 3-4 oznaczał wybór Yatta-Pelikana.
Wynik: 5-6 oznaczał wybór Yatta-Ryby.
Raz się zdażyło, że kostka stanęła na kancie i do walki wyruszyły dwa roboty.


Robbie:Najmniejszy robocik, jakiego używali Yattamani. Jest w kształcie bardzo dużej kostki do gry. Prawdziwy przyjaciel dwójki Yattamanów.




Yatta Anko (Yatta Pies): Jeden z 3 małych robotów bojowych wybieranych za pomocą kostki. Formą przypomina psa. Był najczęściej używanym spośród trzech pierwszych robotów Yatta. Po jego zniszczeniu Ganchan wraz z Ai-chan skonstruowali nowego robota o nazwie: Yatta-Król, który był modyfikacją Yatta-Psa.


Yatta Perican (Yatta Pelikan): Jeden z 3 małych robotów bojowych losowanych kostką. Potrafi latać.



(Yatta Ryba) : Jeden z 3 małych robotów bojowych losowanych kostką. Jedyny robot, który potrafi podróżować i walczyć w wodzie.
Wzmacniacz: mała rybka




Yatta Kingu (Yatta Król): Po zniszczeniu przez robota bandy Drombo Yatta-Psa, Gan-chan oraz Ai-Chan skontruowali nowego, znacznie większego robota, który miał go zastąpić. Używali go do podróżowania, natomiast do walki służyć miały nowe roboty. Yatta-Pelikan oraz Yatta-Ryba przestały brać udział w walkach i zostały ulokowane w hangarze Yatta-Króla. Z Yatta Króla mogą wyjść 3 różne mniejsze - losowo wybrane - maszyny: Yatta Bull, Yatta Panda lub Yatta Dojler.


Yatta PandaKopanda (Yatta Panda): Robot w kształcie pandy, z przodu ma małe drzwiczki, z których może wyjść mały robocik panda. Najpotężniejszy wśród trzech nowych robotów - w swoich ramionach posiadał po jednej oponie, którymi nieraz rzucał w przeciwnika.



Yatta Buru (Yatta Bull): Robot wyglądający jak buldog w stroju policjanta. Ze wszystkich trzech robotów wybierany był najrzadziej.
Wzmacniacz: kość



Yatta Dojira (Yatta Dojler): Robot w kształcie dinozaura. Ze wszystkich trzech robotów wybierany był najczęściej



Yatta Zo (Yatta Słoń): Olbrzymi robot - słoń. Jest to czwarta maszyna Yattamanów.



Yatta Yokotsuna (Yatta Mistrz): Robot, który przypomina w walce zawodnika Sumo.


Yatta Wan (Yatta Can):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz